Isnin, 13 Januari 2014

Biodata Encik Mimpi 2014



Ok . Assalamualaikum and hai ! So , semenjak dua menjak tiga menjak ni . Aku trtarik dgn seorang mamat bertopeng yang lebih dikenali dengan lagunya yg mnjadi runut bunyi drama “Playboy Itu Suami Aku” , bertajuk Rindukanlah . Okay , nama mamat bertopeng ni adalah Encik Mimpi atau aku dan para DREEMERS  call EM ataupun Captain haha . Nampak pelik tpi itulah hakikatnya krana EM sendiri adalah orang yang sangat berahsia . Dari aku stalk pnya stalk , inilah hasilnya ! (Sesungguhnya aku boleh digelar penyiasat hebat hahahah)




Biodata Encik Mimpi

Nama Komersial : Encik Mimpi
Official FC : dreEMers
Kelab Bola Sepak kegemaran : Arsenal
Pekerjaan : Pakar IT(Teknologi maklumat)
Tempat Lahir : Miri Sarawak
Twitter : @EncikMimpi
Instagram : @enc1kmimpi
Facebook : Encik Mimpi
Pendidikan : Ijazah Sarjana Muda Kejuruteraan Seni Bina (Engineering)
Asal Usul Nama Komersial : Dari dunia blogger
Lagu Popular : Rindukanlah (Ost PISA)



  Haaaa ! Tu dia , belum habis lagi woii haha ! xD Korang tau tak aku ni dreEMers tegar yg cek profil blog dia , uishhh . Aku terjumpa something (bunyi suspen ) …. Trinidad ? Aku search kat Google ! Trinidad tu dkat Spain lah ! ESpanyola bebeh haha. Then aku terfikir kata2 my humble prince , EM bahawasanya dia yaaa diaaaa , belajar dekat luar Negara . Mungkinkah EM belajar di sana ? siapa tau kan ? ya gue nggak tau sih hikhik .

Kenapa aku suka EM ? suaraa dia tu , mampu mencairkan hati para wanita dan dia tdak mengejar popularity ! >M< so cute lah diaaaa T,T tskk tskk . Alhamdulillah , sepanjang aku mminati Encik Mimpi , aku follow IG and twittah dia , pfftttttttt . Dia FOLLOWBACK ! sungguh peramah dan jauh dari arrogant sekali karakter EM ni . hikhiikkk . And , aku selalu tag dia kat IG , uihhhh peramah giler dan dengan selamba dia menCOMMENTkan kmbali ! Umpama berMIMPI bukan ? eihhh . First time , aku kenal artis macam dia and suka baca entri blog dia yg kadangkala mengarut namun sangat mmberi impak pada diri ini . Ya , macam aku , ini adalah Antara entri aku yang superb mngarut haha .

  Kembali kepada tajuk sebenar , ada orang yang pernah melihat Encik Mimpi ni dan mengatakan dia adalah seorang lelaki yang agak tinggi dengan wajah tampan seperti orang Jepun . Ya , aku percaya itu ! Kerana dia mata sepet dan ada dimple yg dalam hahahaha xD EM juga pandai lukis kartun dan tulisan dia cantik tauuuu ! <3



 Wahai Encik Mimpi , kami sangat menghormati privasi dirimu(sehh ayat skema bertingkek tingkek haha) , oleh itu , kekalkanlah identitimu dan kehumbleanmu maka dengan ini dodoikanlah kami dengan lagu yang hebat2 agar lena senantiasa tidur ini hik3 xD Okay guys , sekian karangan bernas dari saya , semoga membaca lagi ! Zai Jian J

16 ulasan:

  1. wahhh~ so nice entry neyh ! suka . 10 bintang bg :D

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Aku Minat EM Weyhh ! ><''

    BalasPadam
  4. Suaraa Dia Buatkan Hati Aku Cair !! ><

    BalasPadam
    Balasan
    1. Habis semua lagu En. Mimpi saya kebas. He he he..

      Padam
  5. sama lah saya pon minat encik mimpi.
    Saya dengan dia sama.Dia bertopeng saya pon bertopeng.Adil saya x nampak dia,dan dia pon x nampak saya....hehehe...jauh jarak umur saya dengan dia.saya 20 dia 26.hehehe...

    BalasPadam
  6. saya pun minat sangat kat en. mimpi hahahhahahhax

    BalasPadam
  7. haha...uolls thu..ak jdykn encik mimpi idola ak wo...haha

    BalasPadam
  8. haha...uolls thu..ak jdykn encik mimpi idola ak wo...haha

    BalasPadam
  9. tq...kerana menghormati pviasi dia....

    BalasPadam
  10. Dia pernah dtg Kolej....perghhh.dress up mcm Korea...mmg cair gilaaa....superbb sporting...mmg pramah gila...boleh tgok kat insta dia,dia ada upload pegi unifield Kolej.tu Kolej sya....Tp mmg gempak.dia mmg sporting gilaaa

    BalasPadam
  11. Haha lucu juak na ...

    BalasPadam
  12. hahahhaha lucu sangat lah gan..mantap infonya gan..makasih banyak buat infonya gan..

    BalasPadam
  13. Batak!! En mimpi bagai baget2 la bdk tu mimpi di siang ari la woiii

    BalasPadam